Pagina's

maandag 9 januari 2012

Hong Kong, de foto's

Mijn excuses voor de vertraging, maar zoals jullie ondertussen wel weten, is op mijn blog geraken in China geen sinecure. Ik heb nu een oplossing kunnen vinden en zal jullie de leukste snapshots van onze Hong Kong reis dus niet langer onthouden:



Een van de vele malls in Hong Kong.
Hier werd een klein kerststukje opgevoerd,
het wit is een schaatsbaan.


Ik voor mijn eigen franchise-zaak

Op de ferry

 
Lennert in een zee van Hong Kongers

Victoria peak bij nacht, en ik ervoor ;)


Dat moet natuurlijk ook met ons vieren

Gesloten, geen kebab voor Aiko


De straten van Hong Kong op Kerstavond


Vanuit de kabelbaan: het artificiële eiland, met een luchthaven erop

Onze bestemming: de hoogste zittende Boeddha ter wereld

Aangekomen op eiland Lantau

Van dichtbij is hij vrij indrukwekkend

Op de achtergrond, het wisdom path

Het wisdom pat, met erachter de Lantau peak

Monsters uit de zee

Nog meer van die vreemde wezens

  
Ik met achter mij: China

Op Lamma eiland

Yep, gestrand op een verlaten eiland...

Waar we gelukkig een kebabzaak vonden



1 opmerking: